Strona główna

niedziela, 1 marca 2015

PAZNOKCIE Z SEMILAC 056 PINK SMILE

Hej.
Dzisiaj kolejne paznokcie z:
SEMILAC NR 056 PINK SMILE

Kolor 056 to taki cukierkowy róż.
Wydaje mi się, że bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach.
Dodałam różowy brokat by nie było nudno:)
Ja raz lubię mocne żywe kolory, raz pastelowe a czasem czarne.
Zależy od dnia , a wy co lubicie ?

Moja propozycja:



Myślę że ten kolor często będzie się u mnie pojawiał.
Jak wam się podoba ?
Macie ten kolor w sojej kolekcji ?:)

Pozdrawiam , zapraszam na INSTAGRAM I FACEBOOKA.

39 komentarzy:

  1. chciałabym mieć Semilac w swojej kolekcji :D kolorek uroczy ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się:) tego kolorku akurat nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor :) jeszcze go nie mam w swoich zbiorach ale myślę że to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek :). Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wykonanie ładne, jednak kolory nie moje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek ;) taki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki cukierkowy roz na lato, jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ślicznie ten kolorek wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne paznokcie, podobają mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne masz paznokcie... nie długie, nie krótkie... praktyczne. Like it!

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny odcień, ale nie dla mnie - nie lubię różowego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię różowego. Na moich paznokciach najczęściej gości kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię różowego ale ten akurat bardzo ładne się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor, idealny na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. What a beautiful manicure. I love it.

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie kuszą mnie te lakiery, ale ciągle jakieś inne wydatki mam.
    a pazurki masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki kolorek bardzo ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ten kolor taki jaki ja lubię po prostu cukierkowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts