Strona główna

niedziela, 17 maja 2015

SEMILAC NA WIOSNĘ/LATO

Hej.
Dzisiaj moje propozycje paznokci z lakierami hybrydowymi Semilac.
W kolorach idealnych na wiosnę / lato ;)

Semilac 044 + folia transferowa


Semilac 008 + 089

Semilac 001 + 008

Semilac 033

Semilac 008 + 001

Semilac 022 + 093 (z brokatem)

Semilac 008

Semilac 033

Semilac 067

Uwielbiam takie kolorki na paznokciach ! :)
Co sądzicie ?

A tu pazurki mojej dwuletniej siostrzenicy :

Lakier Golden Rose z naklejką wodną ;)

Zapraszam na:

Instagram
FACEBOOK

22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe propozycje. Szczególnie 3 i 4 mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niektóre naprawdę wpadły mi w oko kolorki ;) aż czuć lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze chyba najbardziej mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskie, miętowe, czerwone lubię :) różowy odpada

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ostatnie zdobienie na małych rączkach mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No moim zdaniem ostatnie zdobienie przebija wszystkie :) A tak bardziej poważnie to wszystkie bardzo mi się podobają :) Choć oczywiście jak zawsze najbliższa jest mi czerwień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a byś widziała tą radość no widok efektu koncowego hehe - bezcenne ;-)

      Usuń
  7. Fajne kolorki mają te lakiery, błękit super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie sliczne ale te ostatnie wyjątkowo urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudownych kolorów :) mi najbardziej spodobały się 3 pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zestawienia kolorków, idealne na lato ! ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !!:*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne wykonania! najbardziej mi sie poodba 001+008

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdecydowanie w moim guście! Uwielbiam takie żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze i te 22 z 93 świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek z pierwszego zdjęcia cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier z pierwszego zdjęcia najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts