Strona główna

wtorek, 23 września 2014

Farba do włosów Joanna - Beżowy Blond nr 209

Cześć.

Dzisiaj o farbowaniu moich włosów z farbą:
Joanna - Beżowy Blond nr 209



 W opakowaniu znajdziemy:
* farbę 40g
* utleniacz w kremie 60g
* ulotkę informacyjną
* rękawiczki ochronne 


Farbę na włosach nalezy trzymać od 20-40min , w zależności od rodzaju włosów.
Łatwo zmywa się ją ze skóry , ma bardzo przyjemny zapach.
Z efektu jestem zadowolona , chociaż znacznej różnicy w kolorze nie ma :)
Cena za opakowanie: 5zł






I jak ? Pasuje ten kolor do mnie ?
Pozdrawiam ;)

Zapraszam na fb :

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. chyba jak każda.. ja jednak miałam juz kilka odcieni tej firmy i nie było aż tak zle. Miałam gorsze;)

      Usuń
    2. Zgadzam się. Czasami te górnopółkowe potrafią dokonać ogromu zniszczeń.
      Joanna raczej zalicza się u mnie do "pewniaków" - tylko fakt, trzeba wiedzieć jak operować oksydantem i czasem działania by wyszło równo a nie np miedziany odrost.
      Ps. Bardzo podoba mi się Twój sposób cięcia włosów. Grzywkę bym sobie jedynie zostawiła dłuższą :):)

      Usuń
    3. miałam droższe nie raz ale osobiście różnicy nie widzę , więc po co przepłacać ;-)) dziękuję , grzywkę zazwyczaj mam dłuższą tylko czasami ścinam by się troszkę odmienic ;)

      Usuń
  2. ja uzywam farb tej firmy i uwazam ze są bardzo dobre ;]

    pozdrawiam , Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorek i piękne włosy. Super fryzurka!
    Mnie niestety farba Joanny uczuliła, ale szamponetki używam i są ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że póki co nie muszę używać farb :)

    ___________________
    a u mnie?
    MacDonald Chips w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny blond! chciałabym taki :< ale żal mi niszczyć włosków :<

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pasuje!
    w ogóle piękna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek - mnie brakuje odwagi by spróbować samodzielnie farby w odcieniach blondu. Raz spróbowałam i niezbyt dobrze się to skończyło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem ze moje włosy się szybko rozjasniaja dlatego farbe trzymam krócej niż się powinno ;) moje ostatnie farbowanie bylo w salonie i wrocilam ze spaloną głową ;/ dlatego sama nie wiem co lepsze;P

      Usuń
  8. Sięgnęłam kiedyś po farbę z Joanny i niestety nie byłam z niej zadowolona. A Twój odcień prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorek :) Farby z Joanny jeszcze nie miałam ale cena kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne włoski :) Ja do farb Joanny nie mogę się jakoś przekonać i nie lubię farb bez aplikatorów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam tej farby i nawet tego koloru :) wyglądasz obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie farbuję włosów :) Nie chcę ich niszczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety mam alergię na olejek arganowy:) Na włosy okej, ale jakikolwiek kontakt z twarzą skutkuje zaczerwieniem, opuchnięciem i świądem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubiłam rudość:) Bardzo delikatna jest dla skóry, niedroga, ładnie pachnie i dobrze kryje:)

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się taki odcień blondu :)
    Do twarzy Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze wybieram farbę tej firmy. Moim zdaniem bardzo dobra. A kolorek śliczny! Bardzo Ci pasuje! Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Hurrah! In the end I got a web site from where I be capable of actually
    take valuable facts regarding my study and knowledge.

    Here is my blog moviestarplanet hack tool ()

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w tym kolorze !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna blondyneczka :) Też często używam tej marki i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odcien bardzo ladny i zdecydowanie Ci pasuje - slicznie wygladadz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dawno temu wrociłam do ciemnych włosów, ale gdy miałam blond używałam tylko farb Schwarzkopf. Ta ma piękny odcień, szkoda, że wtedy o niej nie wiedziałam .

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny kolorek ;) też używam tej farby ;) tyle, że kolor: kawa palona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorek wyszedł ładny i przyjemny, ja moich nigdy nie farbowałam, jakoś mi ich szkoda, więc może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts