Strona główna

wtorek, 11 listopada 2014

Farba do włosów MARION - Platynowy Blond

Cześć !
Dzisiaj parę słów o farbie do włosów:
MARION - Platynowy blond nr 692





W opakowaniu znajdziemy:

* farbę w saszetce 40ml
* utrwalacz w wygodnej butelce z aplikatorem 40ml
* rękawiczki



Farba platynowy blond przeznaczona jest do włosów w odcieniach od jasnego blondu do średniego blondu. Farba doskonale pokrywa siwe włosy.

Produkt ten daje trwały efekt .
Proteiny jedwabiu i keratyna chronią i odżywiają włosy.
Skórę na czole(przy włosach ) najlepiej nasmarować kremem natłuszczającym, aby uniknąć zabarwienia skóry.
Farbę należy nakładać na nie umyte ale lekko zwilżone włosy.
Mieszankę trzymamy na włosach 30-40 min w zależności jaki efekt chcemy uzyskać.
Cena tego produktu: 4,99zł 

To nie pierwszy raz gdy kupuję farbę własnie z Marion , jak dla mnie koloryzacja włosów z tym produktem jest łatwa i przyjemna. I bardzo lubię ten kolor na swoich włosach.
Zapach nie jest drażniący. Kolor jak dla mnie długo się utrzymuje .
Produkt ten mnie nie uczulił ani nie podrażnił. 

Efekt na moich włosach po zastosowaniu:



Pozdrawiam. 

75 komentarzy:

  1. Śliczny kolor włosów, wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wychodzi na Twoich włosach, co prawda nie farbuję włosów, ale zbieram infromacje na przysżłość : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :) ja mam swoich ulubieńców, ale niewykluczone, że kiedyś tej farby wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, bo żywy! nie cierpię tych wszystkich ochydnych żółci! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor faktycznie piękny :) Może i ja go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od samego początku używam z Joanny farb, jednak kolor wyszedł Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze farby z Marion, pora to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor nie dla mnie, ale u ciebie bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor włosów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukam jakiejś dobrej farby o takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie omijam farbowanie szerokim łukiem :-) Ale kolor pięknie u Ciebie wygląda, pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie farbowałam sobie włosów. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena bardzo niska jak za farbę :) Kolor mi się podoba. Ja nie farbuję włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladny! ;-)
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie ;* muszę spróbować tej farby jak takie efekty

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci tego blondu <3 Też miałam podobny kolorek ponad 2 lata temu, ale zafarbowałam na brąz i teraz zapuszczam naturalne.
    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny efekt uzyskala Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto by pomyślał, że zwykły, drogeryjny produkt tak dobrze kryje. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna cena tej farby. Kolor masz bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor :) świetnie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow jaki tani! :D a efekt super;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszedł ten kolor, taki lekko złocisty blond ale nie żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorek wyszedł cudnie! Super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja do blond farb nie mam zaufania;p kiedyś eksperymentowałam i źle się skończyło;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż przypomniało mi sie jak kiedyś miałam taki kolor wlosow!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny kolorek :) ja nie mam wprawy w malowaniu włosów hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczny kolorek Ci wyszedl :) ja swego czasu farbowalam farba z sayossa, ale ze wzgledu ze to czarna farba mialam dosc pofarbowanych ubran, rak i ciala, dlatego teraz robię juz to u fryzjerki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolor :) Przyznam Ci się, że ja jeszcze nigdy w życiu nie farbowałam włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te farby to moje ulubione, stosuję wciąż już od 2 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolor! Ja z tej marki lubię szampony koloryzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny kolor :) Ale przecież ładnemu,to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny kolorek, zazdroszcze, ja wiecznie w mrocznych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczny kolor ;) Cena faktycznie bardzo niska...

    OdpowiedzUsuń
  34. piekny kolor! ja narazie Revlona uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Polska, dobra farba, piękne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ostatnio w gazetce Natury widziałam farbę Marion bez amoniaku za 6 zł. oO Bardzo się nią zaciekawiłam, lecz to chyba nie ta

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny kolorek, chociaż ja osobiście wolę brązy;) chętnie wypróbuję, tym bardziej że jest z aplikatorem:D 1 opakowanie wystarczyło Ci na całą długość włosów??

    OdpowiedzUsuń
  38. Jako, że włosów nie farbuję ciężko jest mi się wypowiedzieć, ale włoski wygladają ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. W tamte wakacje również używałam farby z marion :) Tania i efekt był bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy jeszcze nie farbowałam włosów z Marion.

    OdpowiedzUsuń
  41. Marion mnie zawsze przeraża, bo jednak cenę ma niską i nie wiem czego się spodziewać po niej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ ja bym chciała byc blondynka :)!! Taka właśnie platynowa!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo przyzwoita cena tej farbki, a efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. W sumie ciekawe jak bym wyglądała w blondzie.... :))

    OdpowiedzUsuń
  45. 5 zł za farbę, która jest całkiem niezła to nie dużo - tani dobry produkt ;-) Z Mariona jak na razie używałam jedynie szamponetek, odzywek i masek do włosów - jak dla mnie sprawdzają się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor wyszedł pięknie :)
    Ja używam Garniera do koloryzacji i też jestem zadowolona, ale może teraz spróbuję czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. mega kolor! ślicznie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja jestem laikiem jeśli chodzi o farby do włosów, gdyż sama nigdy nie farbowałam. Kolorek bardzo ładny Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolor mi się podoba i coraz bardziej się zastanawiam, czy czasem nie wrócić znów do blondu, bo mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. miałam kiedyś farbę Marion i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny odcień blondu... ;)

    claudiastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. kolor cudowny :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super kolorek! Ja nie farbuje jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Słoneczko bo ci nagroda przepadnie : )

    OdpowiedzUsuń
  55. REWELACYJNIE OBŁĘDNY KOLOR!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts