Strona główna

niedziela, 7 grudnia 2014

KOREKTOR AVON COLORTREND

Hej.
Dzisiaj o korektorze z Avonu COLORTREND:

Korektor ten potrzebny mi do zakrycia cieni wokół oczu iż wyglądają okropnie.
Produkt ten występuje w dwóch odcieniach.
Kupiłam go w promocyjnej cenie ok. 9 zł.
Korektor znajduje się w przyjemnym , wygodnym opakowaniu.
Ma kremową konsystencję .
Zapach niestety mi nie przypadł do gustu , jest specyficzny - nie lubię go. (tak pachniały szminki kupę lat temu)
Produkt ten dobrze wtapia się w skórę i jest wydajny.
Dobrze współgra z podkładem.
A teraz najważniejsze: zadaniem korektora jest krycie. A czy ten kryje ?
Owszem kryje (mowa o cieniach , iż nie mam zbytnio niedoskonałości by coś na ten temat powiedzieć)
 nie roluje się ani nie ściera.
Utrzymuje się na twarzy przez kilka godzin.

EFEKT:


Jak dla mnie zupełnie wystarczające krycie. Gdyby jeszcze zapach był inny lub byłby bezzapachowy pewnie kupiłabym ponownie.
A tak? Szukam dalej swojego ideału :)

Miałyście ten korektor?
Pozdrawiam.

55 komentarzy:

  1. jak na Avon to jest całkiem niezły :)

    ____________________________
    fashionblogger, styling&makeup Artist on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio się nad nim zastanawiałam :) Tyle tylko, że służyłby mi do kamuflowania niedoskonałości na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci, ze miałam go kilka lat temu, jeszcze przed zmianą i ten jasny odcień był dla mnie idealny, potem po zmianie jakoś ściemniał i już go niestety nie kupuję :( a co do zapachu to wiem doskonale o co Ci chodzi :D mi też ten zapach przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy :) Jeśli chodzi o korektor idealnie kryjący cienie pod oczami to tylko true matt z L'Oréal

    OdpowiedzUsuń
  5. Np trzeba przyznać krycie ma świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam inny korektor tej firmy i się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krycie ma naprawde dobre. Przy takim kryciu pewnie wybaczyłabym zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę go, ale ładnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ogólnie to nie przepadam za kosmetykami z avonu

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, zapach potrafi skutecznie zniechęcić

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! będę zaglądać częściej :) chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego, którego dopiero co założyłam, będzie mi niezmiernie miło :) fithealthycouple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że bardzo ładnie pokrywa, nie miałam go ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że faktycznie bardzo dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam parę kosmetyków avon które uwielbiam. Jednak tego korektora nie miałam, jestem raczej fanką płynnych korektorów.
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żebyś Ty widziała moje cienie pod oczami :( koniecznie muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy jest. Podobnie opakowany jak ten rossmanowski który ja mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny post, ciekawy produkt ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/haul.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  18. moja cera nie lubi avonu, a ten korektor u Ciebie się super sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale widzę, że efekt jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiłaś mnie nim... Muszę jednak wykończyć zapasy ;)

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim Świątecznym Rozdaniu, w którym do wygrania jest wybrany przez Ciebie perfum :) Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie jakoś nie ciągnie do korektorów w sztyfcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze wiedzieć,że się nawet spisuje, może kiedyś zmienią zapach

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytając takie recenzje powoli przekonuję się do tej marki :).


    Powodzenia w szukaniu, mam nadzieję że szybko znajdziesz swój ideał.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny efekt :) nie spodziewałam się po nim takiego efektu

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że przypomniałaś o korektorach, kiedyś zawsze miałam pod ręką, tera zupełnie o nich zapomniałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Avon znam, ale tego korektora nie używałam, zawsze biorę taki z serii z olejkiem herbacianym (jedna połowa w zielonym kolorze).

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie miałam go, ale krycie jest rzeczywiście fajne. Może warto się przełamać w kwestii zapachu i wypróbować na sobie? ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam korektorów Avonu, ale wygląda całkiem nie źle :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda fajnie, ja mam z Avonu ale inny;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie zawsze podkłądy czy korektory z AVon były zbyt ciemne..

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja używam innego korektoru :) to może być ^^ a nie przepadam za kosmetykami z Avonu :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba muszę go spróbować, jak na razie jeszcze nie znalazłam mojego idealnego korektora

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie spotkałam się jeszcze z tym korektorem, ale gdy tylko będę miała okazję, na pewno kupię :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. całkiem fajny :) podoba mi się te krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. dla mnie krycie też byłoby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam go kiedyś, ale kupiłam głównie z myślą o niedoskonałościach i pod tym względem w ogóle się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam problem z zakryciem cieni pod oczami i w zasadzie nie znalazłam korektora, który by sobie poradził, jedynie rozświetlacze troche pomagaja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba go kiedyś miałam, ale nie został moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo dobry jest :) ja używam teraz z Eveline pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

  40. CUDOWNIE
    pozdrawiam,
    Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie używam korektorów, jakoś nie umiem ich nakładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz bardzo delikatne cienie pod oczami, zazdroszczę ;)

    A tego kosmetyku nigdy nie miałam. Pod oczy wolę stosować tylko produkty w postaci płynnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie przepadam za Avon, najwazniejsze, ze Ty jestes zadowolona :)
    oby zrobili cos z jego zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wydaje się bardzo fajny. Muszę o nim jeszcze poczytać. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam tego korektora i raczej się nie skuszę na niego, bo nie przepadam za tego typu korektorami, wolę te płynne ;).

    OdpowiedzUsuń
  46. musze powiedzieć,że fajny i tani produkt.ja mam też problem z cieniami,zakrywam kremem bb i lekko przypudrowuje

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie miałam go szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts