Strona główna

środa, 15 stycznia 2014

Błękit ;-)


Dzisiaj wzięło mnie na błękit a więc dodam.. chociaż to zdobienie robiłam około miesiąc temu ;)

Paznokcie z odżywką Eveline 9w1 ..
 dzięki niej moje paznokcie zdecydowanie wróciły do formy 
...


Użyłam :


- Odżywka Eveline 9w1
- Lakier mini centare 
- Lakier do zdobień:
Golden Rose nr 101
Golden Rose nr 106
- Utwardzacz wibo

Efekt:


Przy okazji pochwalę się prezentem gwiazdkowym :

Po 7 latach dostałam pierścionek zręczynowy z czego cięszę się bardzo.
Przygotowania do ślubu już ruszyły..
a nasza data to : 13czerwiec 2015r.

Pozdrawiam ;-))







13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny pierścionek:)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą odżywkę ;)
    Pazurki masz naprawdę piękne
    Gratuluję pierścionka i zaręczyn <3

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie piękne ;D

    i oczywiście gratuluję ;D piękny pierścionek ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pierścionek!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :))
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Używałam odżywki 8w1 Eveline i też poprawiła stan moich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts